El Secretari del Cos Consular de Sildàvia, el Consolat de Sildàvia a Figueres i el Museu del Joguet de Catalunya es plauen a convidar-vos a la recepció oficial de benvinguda a Tintín a la ciutat de Figueres.
El pròxim diumenge 13 de juliol, Jean-Pierre Talbot, l’actor que va encarnar Tintín a les pel·lícules Tintín i el Toisó d’or (1961) i Tintín i el cas de les taronges blaves (1964), arribarà a Figueres per visitar la seu del Consolat de Sildàvia, ubicat al Museu del Joguet de Catalunya.
L’acte comptarà amb una nodrida representació de cònsols d’arreu, en concret, Cònsol d’Extremadura, Vice-cònsol d’Extremadura, Cònsol de Las Palmas, Cònsol de Pamplona, Cònsol de Melilla, Cònsol d’Euskadi, Cònsol de Figueres, Cònsol de Barcelona, Cònsol d’Astúries i el Cònsol Honorífic, Jean-Pierre Talbot. Serà una oportunitat única de poder conèixer personalment l’únic actor que ha encarnat el personatge d’Hergé.
El programa d’actes serà el següent:
12:00. Recepció oficial i vista al Museu.
12:00. Taller infantil: Fes la màscara dels teus personatges, llamp de rellamp!
13:00. Col·loqui amb Jean-Pierre Talbot, o sigui, amb Tintín.
13:45. Jean-Pierre Talbot signarà exemplars dels seus nous llibres, que portarà especialment per a la ocasió.

