Ca | En | Es | Fr | Zh-hans

FEM MUSEU

SOM CULTURA

 

 

 

 

 

 

Som Dalí. Som museus. Som Empordà. Itinerari guiat per la joventut de Salvador Dalí

Ruta al centre de Figueres per descobrir la infantesa i joventut de Salvador Dalí a partir de les col·leccions del Teatre-Museu Dalí, del Museu de l’Empordà i del Museu del Joguet de Catalunya. Al final de les visites farem un tast de vins de l’Empordà, amb la sommelier Laura Masramon.

Activitat organitzada pel Museu Dalí, el Museu de l’Empordà i el Museu del Joguet de Catalunya en el marc del festival SOM CULTURA.

 

 

Aquesta activitat ha estat possible gràcies a la subvenció per al funcionament i activitats als museus de Catalunya, atorgada pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, una part del fons de la qual prové de cabals de la Junta d’Herències de la Generalitat de Catalunya.

Public: tots els públics

Tipologia: Visita guiada

9 de novembre de 2019 

16 h. Durada aproximada de l’activitat: 2 h

5 €. Inclou l’entrada als tres museus, visites guiades i tast de vins
Català

Places limitades. Cal reserva prèvia. Inscripcions: reserves@mjc.cat o al         972 504 585. 

Share